| Arife Boz |
Yurtdýþý / 09.10.2008 - 22:27:06 |
Iyi aksamlar herkese,
öncelikle siteyi hazirlayan kuzenim Erenin ellerine saglik!!
Site güzel olmus ve dahada güzel olacaginadan süphem yok ;)
Tüm Kalinkayalarina hayirli olsun.
Sevgiler saygilar... |
| |
| Eren ORTAKCI |
Ankara / 09.10.2008 - 20:48:45 |
Mesaj yazan herkese teþekkür ederim.
@GOKHAN YILMAZ dediðin gibi benide pek fazla tanýmazlar. Zaten bu siteyi bu yüzdende açmak istedim. Tanýþýp kaynaþmak. Çorumdan Ankaraya ulaþýp tanýþmamýza vesile olmuþ oldu sitemiz. Ben Pazen'in torunu Eren ORTAKCI yým. Sen tanýmazsýn belki ama ailen tanýr. Kendine iyi bak. |
| |
| GOKHAN YILMAZ |
Çorum / 09.10.2008 - 17:58:06 |
| SLM KALINKAYALILAR BENDE BÝR KALINKAYALI OLARAK SÝTEYÝ COK BEGENDÝM SEN HANGÝ EREN ORTAKCISIN BÝ TÜRLÜ CIKARAMADIM...BENÝ TANIYAN YOKTUR BELKÝ ARANIZDA AMA SALMANIN TORUNU DÝYÝNCE TANIRSINIZZZ...COK GÜZEL OLMUS SÝTEMÝZ ELÝNE SAGLIK ERENNN...CORUMDAN HERKESE SLMLAR |
| |
| Volkan ORTAKCIOÐLU |
Ankara / 08.10.2008 - 22:00:19 |
| Selam Eren abi site çok güzel olmuþ gerçekten beðendim inþallah ilerde daha çeþitli resimler bulursun buda bizlerin etkisiyle olacaktýr tabii |
| |
| Hülya POLAT (ORTAKCI) |
Ankara / 07.10.2008 - 19:41:49 |
| Baþlangýç için çok güzel olmuþ, elbirliðiyle dahada güzel olacak inþallah, emeðine yüreðine saðlýk, ... |
| |
| Necla BOZ (ORTAKCI) |
Yurtdýþý / 07.10.2008 - 19:20:40 |
Merhaba, kalinkayanin güzel yürekli ereni. Öncelikle, emegine saglik böyle bir eksigi tamamladigin icin. umarim köylülerimiz duyarli davranip sitelerine sahip cikarlar.
EEEEE DE HADIN BAKALIM KALINKAYALI CANLARIMIZ!
Hep birlikde, paylasalim güzelliklerimizi, sorunlarimizi, acilarimizi, sevinclerimizi. saygilar sevgiler. |
| |
| Eren ORTAKCI |
Ankara / 07.10.2008 - 16:29:24 |
Merhaba,
Bu ziyaretçi defterimize ilk mesajým. Ziyaretçi defterimize istediðiniz gibi yazabilirsiniz.
Defterimize yazdýðýnýz mesajlar yönetici kontrolünden geçtikten sonra uygun görülürse onaylanýr ve deftere yazýlýr.
Defterimize maximum 2500 karakter uzunluðunda yazý yazabilirsiniz.
Defterimize yazarken HTML kod kullanmayýn. (Kullansanýz dahi süzülecektir.
Defterimizi reklam amaçlý kullanmayýn. Mesajlar onaydan geçtiði için hiçbir þekilde onaylanmayacaktýr.
Defterimize yazarken güvenlik kodunu doðru yazmanýz gerekiyor. Aksi halde yazýnýz iletilmez. (Spam koruma amacýyla yapýlmýþtýr.)
Ýyi seyirler. |
| |