| Serap ORTAKCI |
Ankara / 14.01.2009 - 16:35:57 |
| herkese selamlar.emeði geçenlerin ellerine saðlýk.çok güzel bir çalýþma olmuþ. |
| |
| Eren ORTAKCI |
Ankara / 04.01.2009 - 23:46:29 |
Merhaba Karabað Deli,
Düþünceleriniz için teþekkür ederim. Ali Ortakcý abimle bende telefonda, site üzerinden ve msn adresinden görüþtüm. O da çok teþekkürlerini iletti. Onun ve sizlerin adýna çok sevindim. Umarým bu site bu hedefle ilerler ve daha nice köylülerimiz birbirleri ile buluþur ve kaynaþýrlar.
Herkese iyi günler diliyorum.
Eren ORTAKCI |
| |
| Karabað Deli |
Antalya / 04.01.2009 - 16:23:52 |
| Sanýrým site kurucusu Eren. Eren'e teþekür ediyorum. Site sayesinde yakýnlarýmýzla buluþma fýrsatýný yakalýyoruz. Örneðin Ali Ortakçýyla 40 yýldýr görüþemiyordum [ halamýn oðlu olur] yani beþ veya altý yaþlarýndayken köyden ayrýldýk hangimizin nerde olduðu belli deðildi. O kýbrýsta çýktý bense antalyada bu sayede insanlar yakýnlarýndan uzakta yaþasalar bile haberleþme imkanýna sahip oluyor. Tekrar teþekür ediyor ve beni tanýyan tüm köy halkýna ve yakýnlarýma sevgiler sunuyorum. hoþça kalýn |
| |
| Karabað Deli |
Antalya / 03.01.2009 - 13:26:18 |
Bu sitede emeði geçenlere teþekür ederim.
karabað deli karipdeli@hotmail.com |
| |
| Halim Bekdemir |
Ankara / 01.01.2009 - 10:41:55 |
| TÜM KKÖYLÜLERÝMÝN YENÝYILINI KUTLAR EN GÜZEL GÜNLER SÝZLERÝN OLMASINI TEMENNÝ EDERÝM |
| |
| GOKHAN YILMAZ |
Çorum / 31.12.2008 - 15:50:27 |
| SLM KAlýnkayalýlar ben inana katýlýyorum bu sitenin sadece bir seyi eksik oda köyümüzde ölenlerin ve evlenenlerin isimlerinin yazmamnasý eger buda olursa cok güzel olur diye düþünüyorum |
| |
| Cafer ORTAKCI |
Ankara / 31.12.2008 - 11:23:26 |
| Tüm kalýnkayalýlarýn yeni yýlýný kutlar saðlýklý neþeli mutlu yýllar dilerim |
| |
| Necla BOZ |
Yurt Dýþý / 31.12.2008 - 08:35:53 |
| Bütün kalýnkayalý ve dünya insanlýgýna! barýs, huzur,mutluluk dolu yeni bir yýl dilegimle,mutlu yýllar..... |
| |
| Eren ORTAKCI |
Ankara / 30.12.2008 - 01:11:16 |
Merhaba Ýnan,
Forum bölümü var. Forum da, site üyesi olan herkes istediði konuyu dile getirebilir. |
| |
| Ýnan Ortakcý |
Ankara / 27.12.2008 - 19:39:45 |
| herkese selam kalýnkaya köyü sakinleri eren kardeþ site çok güzel ama birsey eksik sanki köyümüzden ölenler ve dügünü olanlarýnda ismi yazdýgý bir link bölüm olsa güzel olmazmý sence bence güzel olur |
| |